Постинг
18.06.2018 15:09 -
Рискови фактори свързани с децата с увреждане и отношението им към тях.
Аз ще разгледам проблема от тази страна свързан със децата с уврежане.Първо ще разнищя малко психологията на проблема.В неговото семейство се отнася неговата майка и неговите братя и сестри,въобще не включване нехайният баща.Още от раждането бащата изчезва в мрака на болничната стая и не се връща отива при по младата си любовница,намира си нова работа и нова квартира далеч от семейството,само по-някой път праща обещетение,а друг път не праща.Майката остава сама не работи спира работа ,може би да работи почасово за някакъв доход при условие ,че взема социални помощи.Тя няма свободно време от задължения и отговорности,става орлица и денонощно се грижи за тях.,дори по някой път се ограничава тя за да имат нови дрехи и изобилна храна както и средства за лекарства и рехабилитация на детето.В сърцето на такива майки има горчилка поради няколко ред причини-отнасят се много зле със самата майка от правителства ,обшини и др-постояно се тревожи ако остане сам какво ще прави дали ще оцелее или не, и другата причина е дали детето ще може да бъде равен на другите далище може да си намери работа или не.За съжеление тази горчилка остава до края на живота и.Има и един друг факт,че такива майки съпоставят качествата на своето дете със качествата на другите деца.Може би без основание.Сестрите и братята на детето усещат че то получава повече любов и започват да ревнуват ако са младежи почват да се вълнуват да правят бели като грабежи от магазини,вземане на дрога или много на брой авантюри за да получи повече внимание.,други избягват от вкъщи за неопределен период.Другата причина е,чете могат да започнат да се гаврят със детето пак за повече страна от страна на родителката.Друга важна среда за развитие на детето е неговото училище.Някой училища са профилирани само за деца със увреждане други все още не са.Когато едно дете отиде в специализирано училище това дете се вписва идеално в него но когато е общо проблемите идват едно след друго.Първо самото училище среща проблем със неговата адаптация.Самите родители нямат такова качество като солидарност,те не желаят техните деца да се учат със това дете,друго е как ще учим децата си на солидарност.Самото дете има свойте нужди от това да е прието в своята стреда или не.Първо учителя трябва децата да ги мотивира да не се пресмиват на чуждите мъки и да са по-толерантни,той е ключова фигура във всяко едно отнощение,както към знаня трябва да ги учи за нещата от живота.Съочиниците също влияят негативно но зависи учениците могат да се отнасят с него добре и това да доведе до силните му оценки,или обратно до пълен сриф на неговото състояние ако му се подиграват.Друга среда е приятелският кръг те също могат да влияят негативно или позитивно.Ако има повече приятели това е добре,но ак няма това може да го довърши да остане самотник цял живот.Що се отнася до медиите въпроса е различен.Когато се рекламира реклама за хора със увреждане в добрият смисъл,той се чувства като герой и се чувства значим,ако обаче е в негативна нотка ще се чувства добре и зле от една страна засяга всички деца,а от друга защо пак ние. Имаи обаче значение и законите правителството и много далавери.Край.
Търсене
За този блог
Гласове: 0